EINA is a private non-profit-making foundation whose principal aim is the teaching of art and design, fostering creation and cultural debate.
The foundation's governing body is the board of trustees, comprised of people from the EINA community from a variety of fields: many of them have historically been linked to the school as teachers or former students. The tasks attributed to the board of trustees include the administration of the heritage and the facilities and ensuring the beliefs of EINA and the achievement of its founding aims.
Full documentation concerning Governance, Annual Accounts, Activity Report and Strategic Plan is currently being updated and will be published shortly. Any inquiries can be addressed to fundacio(a)eina.cat and will be answered as swiftly as possible.
Estatuts de la Fundació EINA (PDF)
Codi de bon govern de la Fundació EINA (PDF)
Contacte
Fins i finalitats
Inclòs als Estatuts (Capítol I, Article 3er)
Composició del Patronat
Miquel Molins - President
Josep Mª Milà - Vicepresident
Anton Granero - Secretari
Josep Bagà
Jordi Colomer
Mario Eskenazi
Alicia Núñez
Xavier Olivé
Gerard Vilar
Gerent
Núria Bretos
Programa anual d'activitats
Les activitats que la Fundació EINA projecta realitzar durant l'exercici consisteixen en impulsar tot el que necessita el bon funcionament del Centre Universitari adscrit a la UAB. També es complementen amb el nou projecte Eina Idea per portar la formació en art i disseny més enllà de les seves zones de confort. El detall està en cada un dels apartats d’aquesta pàgina web.
Resultat de les activitats acomplertes
El resultat de les activitats efectuades, centrades en el Centre Universitari adscrit a la UAB i en el projecte Eina Idea, està descrit en l’apartat 1b) de la Memòria econòmica que forma part dels comptes anuals. Allà també hi consta la descripció de les activitats realitzades durant el darrer exercici econòmic tancat, amb indicació del compliment de les finalitats.
El col·lectiu de persones beneficiàries ateses
Inclòs a la Memòria auditada (apartat 1.b).
Estructura organitzativa i equip directiu
Memòria anual d'activitats (PDF)
Propòsit i missió
En la seva vocació de renovar continuadament la pedagogia, la recerca i les pràctiques del disseny i l'art, EINA vol consolidar-se com a referent cultural, educatiu i social.
EINA vol atreure i ser un potenciador de talents i generador de singularitats creatives, capaç de respondre als reptes socials, intel·lectuals i econòmics del present.
Inspirant els sabers i els fers col·laboratius, EINA vol oferir els recursos òptims per la formació i la recerca, amb un èmfasi en el creixement personal i la millora de la societat. A més a més, EINA vol ampliar la seva presència i el seu impacte en els circuits locals i internacionals del disseny i de l’art, consolidant-se en una xarxa de col·laboració amb centres afins.
Amb una gestió eficient i una organització interna àgil i propera, EINA vol ser un entorn laboral segur, dinàmic i motivador, expressant els seus principis ètics i creatius en totes les seves dinàmiques operatives.
Principals línies estratègiques
EINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona és una activitat de la Fundació Privada EINA. L’activitat del Centre es regeix per un conveni d’adscripció amb la Universitat Autònoma de Barcelona. Així mateix, la Fundació Privada EINA empren iniciatives dedicades a ampliar la seva missió com a impulsora del coneixement, la experimentació y la col·laboració en els àmbits del disseny i l’art a nivell territorial i internacional.
L’activitat d’EINA com a centre universitari es desenvolupa en tres vessants transversals que tenen a veure amb:
I. Ensenyament
II. Investigació
III. Acció sòcio-cultural
Intervenen, de forma més transversal, per donar suport a totes les activitats del Centre i la Fundació els àmbits de:
IV. Comunicació i V. Gestió
De manera annexa i coordinada amb el funcionament d’EINA, neix Eina Idea com a think tank i plataforma de programació amb una vocació estratègica íntimament lligada a las dinàmiques del Centre Universitari i de la Fundació EINA, però desbordant el marc acadèmic:
VI. Eina Idea
En base a aquesta representació, es detallen les 5 línies estratègiques:
-
Millora de la qualitat acadèmica
-
Fer de la Recerca un motor de transformació
-
Assolir una posició rellevant en el context social i cultural
-
Eina Idea com a intensificador i accelerador dels valors i la marca EINA
-
Aconseguir rendibilitat econòmica